Politica de confidențialitate

Confidentialitate si fisiere cookie

1. Cine suntem?

1.1 Suntem NINUKA WORLD S.R.L. o societate cu raspundere limitata cu sediul în Oradea , str. Cireșilor ,  nr. 61,  jud. Bihor , înmatriculata la Oficiul Registrului Comertului  sub nr. J5/1843/2021 , avand cod de înregistrare fiscala 44601665 . Ninuka este operator de data cu caracter personal și proprietara website-ului accesibil la următoarea adresă de e-mail: contact@ninuka.ro . Dacă aveți orice întrebări cu privirea la protecția datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin e-mail folosind formularul de contact din secțiunea „Contactează-ne”. Alte mijloace prin care ne puteți contacta se regăsesc pe website-ul nostru.

2. Care este scopul acestei politici?

2.1 Această politică vizează colectarea și prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal prin website-ul nostru. Vă rugăm să folosiți serviciul nostru doar dacă sunteți complet mulțumit de această politică.

2.2 În general, această politică vizează doar datele personale furnizate către noi. Dacă dumneavoastră transmiteți date către alte persoane, precum furnizori de plăți sau alte website-uri, vă rugăm să verificați politicile lor de confidențialitate.

3. Poate suferi schimbări această politică?

3.1 Da. Dacă decidem să modificăm această politică, vom publica o nouă versiune pe website-ul nostru, care o va înlocui pe aceasta. Vă rugăm să o verificați oricând vizitați website-ul nostru. Vom considera că ați acceptat noua versiune a politicii dacă folosiți website-ul după intrarea acesteia în vigoare. De asemenea, este posibil să vă notificăm cu privire la orice modificari prin e-mail sau prin serviciul de mesaje.

4. Ce date personale colectăm și Cum le colectăm?

Vă solicităm anumite date personale pentru a vă oferi produsele sau serviciile pe care dumneavoastră le solicitați. De exemplu:

4.1 Când vizitați, vă înregistrați, comandați produse sau acesați în alt mod serviciul nostru, colectăm sau vă putem solicita să ne furnizați date personale, incluzând:

Date de identificare: numele dumneavoastră, titlul, sexul și data nașterii;

Date de contact: adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de e-mail și numere de telefon;

Date despre tranzacții: detalii despre tranzacțiile dumneavoastră în legătura cu serviciul nostru;

Date pentru marketing: date de contact sau alte date pe care dumneavoastră ni le puneți la dispoziție sau ne permiteți să le folosim pentru serviciul de newsletter sau în alte scopuri de marketing; și

Datele profilului: numele de utilizator și parola, istoricul cumpărăturilor, interesele/preferințele dumneavoastră și corespondența dumneavoastră cu noi.

4.2 Când interacționați cu website-ul nostru, anumite date privind utilizarea serviciului nostrum vor fi colectate în mod automat, precum: adresa protocolului de internet (IP) folosită pentru a vă conecta dispozitivul la internet, date despre conexiune precum tipul și versiunea browser-ului, informații despre dispozitivul dumneavoastră, incluzând tipul dispozitivului și identificatorul dispozitivului, sistemul de operare și platforma, date despre rețeaua mobilă, un număr de referință unic legat de datele pe care dumneavoastră le-ați introdus în sistemul nostru, detalii de autentificare, website-ul de pe care ați ajuns la serviciul nostru, detalii despre activitatea dumneavoastră cu mențiunea datei/timpului, incluzând paginile pe care le-ați vizitat și căutările/tranzacțiile dumneavoastră. Mai multe informații despre această prelucrare sunt incluse mai jos în secțiunea „Utilizarea cookie-urilor?” din această politică de confidențialitate.

4.3 Următoarele date despre dumneavoastră ne pot fi furnizate de către furnizorii noștri:

• date de facturare limitate transmise de către furnizorul nostru de plăți în scopuri de verificare de exemplu, numele dumneavoastră, adresa de e-mail și adresa de facturare/livrare.

5. Care sunt temeiurile legale de prelucrare și scopurile prelucrării datelor personale?

5.1 Fiindcă este necesar să luăm măsuri, la cererea dumneavoastră, pentru a încheia un contract cu dumneavoastră și/sau pentru a executa un astfel de contract, de exemplu, pentru a trimite mesaje de serviciu, a procesa plăți și a îndeplini comenzile dumneavoastră. Se aplică în cazul solicitărilor inițiale și datelor de contact, cât și a detaliilor privind tranzacțiile dumneavoastră.

5.2 Fiindcă este in „interesul nostru legitim”, de exemplu, să administrăm și să ne îmbunătățim serviciul, inclusiv urmărirea tiparelor de utilizare și prevenirea sau descoperirea fraudei sau abuzului. Se aplică în cazul datelor colectate în mod automat.

5.3 Fiindcă dumneavoastră ați fost de acord în mod expres cu serviciul nostru (de exemplu, prin bifarea căsuței prin care v-ați dat consimțământul). Se aplică datelor de contact sau altor date pe care ni le furnizați sau ne permiteți să le folosim pentru serviciul de newsletter sau pentru alt tip de marketing. Puteți oricând să vă retrageți consimțământul astfel cum este specificat în serviciul nostru sau prin e-mail folosind formularul de contact din secțiunea „Contactează-ne”.

5.4 Dacă decidem să vă prelucrăm datele personale în alte scopuri decât cele pentru care dumneavoastră ni le-ați dezvăluit inițial, vă vom informa înainte de această prelucrare.

6. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră personale?

6.1 Datele dumneavoastră personale vor fi păstrate atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor stabilite în această politică de confidențialitate (cu excepția cazului în care legea aplicabilă impune o perioadă de stocare mai lungă). Practic, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate până când contul dumneavoastră se va inchide sau contractul nostru a încetat în alt mod. Vă puteți închide contul prin e-mail folosind formularul de contact din secțiunea „Contactează-ne”.

6.2 Datele personale legate de achizițiile produselor pot fi păstrate mai mult timp din motive legale, de reglementare sau fiscale, pentru rezolvarea eventualelor litigii, prevenirea fraudei sau abuzului și/sau pentru a pune în aplicare termenii și condițiile noastre, în conformitate cu cerințele legale aplicabile.

6.3 Datele personale pe care le folosim doar pentru furnizarea serviciului de newsletter sau a altor activități de marketing vor fi stocate pe o perioadă de doi ani de la momentul în care ați acceptat serviciul nostru în mod expres. După trecerea acestei perioade, vă vom solicita din nou consimțământul cu privire la această prelucrare.

6.4 Vom șterge datele dumneavoastră personale atunci când acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate sau atunci când vă retrageți consimțământul (dacă prelucrarea datelor dumneavoastră se întemeiază pe consimțământ), cu excepția cazurilor în care prelucrarea datelor dumneavoastră personale este necesară în temeiul unor dispoziții legale sau dacă suntem altfel îndreptățiți să continuăm prelucrarea.

7. Cui transferăm sau dezvăluim datele dumneavoastră personale?

7.1 Nu vindem datele dumneavoastră personale niciunui terț. Totuși, dezvăluim datele dumneavoastră personale companiilor care ne furnizează anumite servicii, de exemplu, altor companii din grup care contribuie la furnizarea serviciului nostru, companiilor de livrare/depozitare, celor care găzduiesc website-uri, furnizorilor de plăți și companiilor care ne ajută să trimitem comunicări sau care monitorizează website-ul nostru și care ne furnizează servicii de comerț electronic, publicitate online sau alte servicii IT.

7.2 Dezvăluim datele dumneavoastră personale agențiilor de referință privind creditele, autorităților de reglementare, poliției și altor autorități de aplicare a legii pentru a sprijini combaterea fraudei și abuzului și/sau pentru a respecta cerințele legale.

7.3 Dezvăluim datele dumneavoastră personale asigurătorilor și consilierilor profesioniști în legătura cu acoperirea noastră de asigurare sau pentru a putea rezolva solicitările legale.

7.4 Dezvăluim datele dumneavoastră personale potențialilor cumpărători, în măsura în care este în mod rezonabil necesar, în cazul unei vânzări sau a unei potențiale vânzări (inclusiv în cazul unor negocieri) ori în cazul unei fuziuni sau a unei alte modalități de reorganizare a acesteia, care implică toată afacerea noastră sau numai o parte semnificativă a acesteia.

7.5 Atunci când folosim furnizori de servicii externi încheiem convenții care includ clauze corespunzătoare pentru a ne asigura că prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată în deplină conformitate cu legile aplicabile și care îi obligă pe aceștia să impelmenteze măsuri tehnice și organizatorice corespunzătoare pentru ca datele dumneavoastră personale să fie protejate.

8. Transferăm datele dumneavoastră personale în afara Uniunii Europene („UE”)?

8.1 Datele dumneavoastră colectate sunt stocate în UE. Totuși, unii dintre furnizorii noștri de servicii externi se află în afara UE, iar prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către aceștia poate implica un transfer de date în afara UE. Atunci când ne aflăm în această situație, transferul de date este permis doar către țările considerate de către Comisia Europeană că oferă un caracter adecvat al nivelului de protecție pentru datele cu caracter personal. Pentru țările în care nu există o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție, vom folosi garanții adecvate pentru a oferi un caracter adecvat al nivelului de protecție în conformitate cu legile aplicabile

8.2 În cazul în care furnizorul de servicii se află în SUA, datele dumneavoastră personale vor fi transferate numai pe baza unor garanții adecvate pentru a oferi un caracter adecvat al nivelului de protecție în concordanță cu legile aplicabile.

8.3 În cazul în care dumneavoastră vă aflați în afara UE, este posibil să transferăm date către curieri sau companii care furnizeaza servicii de depozitare aflați în afara UE în scopul executării contractului pe care l-am încheiat cu dumneavoastră. În această situație, transferul va fi realizat în conformitate cu legile aplicabile și prin implementarea unor garanții adecvate care să ofere un caracter adecvat al nivelului de protecție.

9. Ce drepturi aveți?

9.1 Dacă cerințele legale sunt îndeplinite, aveți dreptul de acces la datele cu caracter personal, dreptul la rectificare în cazul în care acestea sunt inexacte, dreptul la ștergerea datelor sau la restricționarea prelucrării în anumite circumstanțe, dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment (de ex., în cazul activităților de marketing).

9.2 De asemenea, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal în anumite situații.

9.3 Dacă doriți să ne adresați o solicitare cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din secțiunea „Contactează-ne”. În cazul în care sunteți nemulțumit de răspunsul nostru sau considerați că prelucrarea datelor dumneavoastră persoanale nu se realizează în conformitate cu legislația aplicabilă, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”).

9.4 9.4 Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră, puteți accesa website-ul ANSPDCP: https://www.dataprotection.ro/.

11. Contact

11.1 Acceptăm părerile dumneavoastră și răspundem oricăror întrebari pe care le aveți în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră. Vă rugăm să ne trimiteți întrebările, solicitările sau cererile dumnevoastră vizând furnizarea mai multor informații folosind formularul de contact din secțiunea „Contactează-ne”.

Data intrării în vigoare: 10.08.2021